Atardecer en el Grand Canyon (Arizona)

Esta entrada fue publicada en USA y etiquetada , , . Guarda el enlace permanente.

4 respuestas a Atardecer en el Grand Canyon (Arizona)

  1. Marc dijo:

    Ostres,
    No sé que passava al meu ordinador però quan mirava el teu blog sempre estava encallat a la mafalda i el seu tango, fins que finalment avui, des de l’ordinador de la feina he vist que m’he estat perdent tots els teus primers dies als EUA i les seves fotos.
    El Grand Canyon és un d’aquells llocs on ets sents petit i insignificant, poc més que un munt de pedres rogenques d’aquelles que omplen el congost. Qué guapo!.
    Salut i ja t’aniré seguint.

  2. Francesc Carrasco Escoda dijo:

    És acollonant! Jo també he viscut eixos moments. Una abraçada. EL PACO CARRASCO

    • Sergi dijo:

      Paco el dia que ens vam trobar per casualitat a la Negraicriminal, ja vaig tenir clar que alguna connexió estranya hi ha via entre nosaltres.
      Ja m’explicaràs

Responder

