MachuPicchu

Incluso mejor de lo que esperaba, con menos gente de la prevista y con mucha suerte…

Esta entrada fue publicada en Sudamérica y etiquetada , . Guarda el enlace permanente.

4 respuestas a MachuPicchu

  1. Mercè dijo:

    Home de poca fe!!!!
    Vaspujar al Wayna?

    • Sergi dijo:

      No, no vaig pujar al HuaynaPicchu, ara s’ha de comprar una entrada per fer-ho. Hi ha un “cupo” de 250 persones i ja no en quedaven. També et dic que 5 hores dedicades al Huayna et deixen poc temps pel Machu.

      • Mercè dijo:

        Ai, aquests homes…….a mí em va donar per tot!
        Suposo que, com que vaig ser al Perú fora de temporada turística tot era més fàcil.
        Ah, m’estic acabant els llibres de la llista de l’Antro.
        Del que has anat comentant que llegies, per què em recomanes que comenci?

      • Sergi dijo:

        Està clar que el gènere fort sou les dones!

Responder

